FAQs
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
 
PŁATNOŚĆ I DOSTAWA
  • Płatność za zamówienie można uregulować na jeden z poniższych sposobów:
  • Płatnością on-line – za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych Paypal, uwzględniając także płatność kartą VISA lub MasterCard.
  • Dostawa zamówień na terenie Polski jest bezpłatna.
  • Przesyłki wysyłane są kurierem Poczta Polska.
  • Czas dostawy: 4-7 dni roboczych
Zamówienia złożone w dni wolne od pracy są przyjmowane do realizacji pierwszego dnia roboczego po dniu (dniach) wolnych. Nasze magazyny pracują od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 17:00 i w tym czasie realizowane są zamówienia.
ZWROTY

Odeślij paczkę na poniższy adres, załączając wypełniony formualrz zwrotu, który powinny znajdowac się w paczne. Kopia do pobrania znajduje się również TUTAJ.

Zwrot Towaru
Adama Branickiego 3/94
Warszawa
Polska
W jaki sposób otrzymam zwrot środków za zwrócony towar?
Zwrot środków zostanie dokonany tą samą drogą płatności, która wybrałeś podczas składania zamówienia.
ROZMIARY
Czy wybrany rozmiar będzie dla mnie odpowiedni?
W celu zwiększenia Twojej satysfakcji zakupowej udostępniliśmy tabelę rozmiarów, a każdą rzecz z nowej kolekcji fotografujemy na modelach, podając w opisie produktu ich wymiary oraz rozmiar, który prezentują na zdjęciu. Jeśli potrzebujesz jeszcze dokładniejszych informacji, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta i poproś o dokładne wymiary wybranej rzeczy.
KONTO KLIENTA
Czy rejestracja jest konieczna do dokonania zakupów?
W Beau Monde możesz dokonać zakupów bez rejestracji. Niezarejestrowany użytkownik nie będzie miał dostępu do dodatkowych opcji, takich jak historia zamówień, śledzenie etapu realizacji zamówienia, darmowy zwrot, lista życzeń oraz korzyści płynących z przynależności do programu lojalnościowego.
Czy po dokonaniu rejestracji mogę od razu dokonywać zakupów jako zarejestrowany użytkownik?
Po dokonaniu rejestracji użytkownik otrzyma, na wskazany przez siebie adres e-mail, potwierdzenie rejestracji wraz z hasłem dostępu. Za pomocą tych danych należy dokonać aktywacji konta w serwisie. Po aktywacji można dokonywać zakupów w serwisie jako zarejestrowany użytkownik.
Nie mogę się zalogować na moje konto. Co zrobić?
Upewnij się, że poprawnie wpisujesz login i hasło oraz czy klawisz Caps Lock nie jest włączony. Jeśli mimo to nie możesz się zalogować, postępuj zgodnie z instrukcjami opcji ,,Resetowanie hasła’’. Jeśli w dalszym ciągu zalogowanie się nie będzie możliwe, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
 
ZAMÓWIENIA
Jakie są dostępne formy płatności?
Udostępniamy Tobie możliwość zapłaty e-przelewm za pośrednictwem płatności internetowych Paypal lub płatność kartą Visa lub Mastercard.
Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu?
Ewentualne zmiany w zamówieniu można wprowadzić kontaktując się z działem obsługi klienta. W zwrotnej wiadomości otrzymasz informację czy zmiana zamówienia jest możliwa.
Jakie potwierdzenie zamówienia otrzymam jako niezarejestrowany użytkownik?
Jako niezarejestrowany użytkownik otrzymasz mailowe potwierdzenie złożenia zamówienia. Następnie, zamówienie podlega weryfikacji przez dział obsługi klienta, po której przekazywane jest do realizacji.
Czy jeśli zamówię dwie rzeczy osobno, czy mogę dostać je w jednej paczce?
Oczywiście, to możliwe. Skontaktuj się z działem obsługi klienta i poproś o dostawę wskazanych zamówień w jednej przesyłce.
Czy mogę anulować zamówienie? 
Zrób to jak najszybciej, zanim wyślemy do Ciebie paczkę - wtedy anulacja będzie możliwa. Najlepiej niezwłocznie skontaktuj się z działem obsługi klienta i poproś o anulację.
Jak postępować jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?
Jeśli zauważysz, że kurier wręcza Tobie uszkodzony karton, niezwłocznie sprawdź przy nim jego zawartość. Jeśli okaże się, że zamówione dotarło do Ciebie niekompletne bądź uszkodzone, spiszcie od razu protokół szkody. Jeśli przesyłkę otworzysz samodzielnie w domu i stwierdzisz uszkodzenie towaru, dokonaj standardowej procedury zwrotu, podając za powód dostarczenie uszkodzonego produktu.
Znalazłem produkt idealny na prezent. Czy mogę zakupić go i wysłać bliskiej osobie za waszym pośrednictwem?
Wystarczy, że jako adres dostawy podasz adres zamieszkania osoby, którą chcesz obdarować. Gdy jest to prezent, poinformuj nas o tym, a postaramy się zapakować go adekwatnie do okazji, a paragon wyślemy na inny, wskazany przez Ciebie adres.
 
WYMIANA
Zamówiłem produkt w złym rozmiarze. Mogę wymienić rozmiar?
Jeśli zamówiony przez Ciebie rozmiar okazał się niewłaściwy, dokonaj odstąpienia od umowy – masz na to 14 dni od otrzymania towaru. W tym samym czasie możesz dokonać nowego zamówienia produktu, o właściwym rozmiarze. Jeśli nie jesteś przekonany do tego, czy wybrany rozmiar będzie na Ciebie odpowiedni, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta i poproś o zamówienie pożądanego rozmiaru do przymiarki w salonie.
Jak mogę zwrócić/wymienic otrzymany towar? *
Możesz odesłać produkty za pośrednictwem kuriera, na własny koszt.
 
KONTAKT
W jakich godzinach mogę kontaktować się z obsługą sklepu?
Możesz skontaktować się z nami 7 dni w tygodniu, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Chat jest czynny w godz. 10:00 - 17:00 (poniedziałek – sobota). Poza tymi godzinami prosimy o kontakt mailowy info@beaumonde.pl